Cherry Belakang Umah Hehehhee

Iyer betul...
Memang cherry belakang umah
Muahahha beli kat Al-Meera...lokasinya kat bakang umah je pun
Najlaa yang request nak makan buah ni

Hehehhee entri ni dok terperam dah 2 hari
Kemain malas nak hapdet
Korang cuci mata je la yek tengok gambo buah masak ranum ni
Sedap masam manis

9 Gtau jek:

Chekgu Azrine said...

Sedapnya!!

Masya said...

wahh beria najlaa makan yer.. mesti sedapkan..

msredcheesecake said...

dapnya cherry... aritu nak beli tapi mahal sket... buah yg dah siap potong tu lima hengget sepeket....

Anum said...

bestnya
nampak sgt fresh

norhidana said...

sedapnyer.... geram tgk najlaa mkn

mimie.. said...

ohh igtkan pokok nye ada kat blkg rumah..baru nk mintak sikit ehehe..

Aju Mohit said...

uiii sedap bukan main ni lelord..ni mama dia yang nak lelebih ni kekekke

ariana said...

bertuahnya ye..dpt mkn yg fresh dr belakang umah je..:)

mummy_ayu said...

yum yum..cedapnya ceri...nak cikit..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in