Berenang-Renang Di Tepian

Yuhuuuuuuu
Ok tamo dah citer-citer pasal makan 
Ni pasal aktiviti hujung minggu najlaa
Dah banyak kali dia ajak g berenang
Huhuhu mmg kami "terer" kuak lentang
Kemain berkocak air
Eksen je lebih ni hahhahaa
Kolam ni najlaa ngan darling je yg conquer
Takde orang pun datang mandi
Best la kan....
Aku hanya mampu tengok je dorang berkubang sampai kecut jari
Tak sabo rasanya nak tunggu tempoh berpantang ni hahahhaa
Daaaaaaaaaaaaaaa
Eh ada lagi tau aktivit najlaa
Nanti arr citer

7 Gtau jek:

Chekgu Azrine said...

suka jugak berendam dalam kolam nih..

kakchik@ella said...

sejak Aiman dah besar, KC dah tak da aktiviti sebegini lagi.

Mamamya said...

ada hajat nak bawa anak2 pi melaka wonderland tp takut afiqah semput plak...

Jaa said...

bestnyer... berkubang kat mana ni? senyap sepi jer nih?

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

wah bukan main anak dara tue ye...
mama duk tepi dulu ye..dah habis pantang baru join ok...

Ummi Iman said...

Main air juga najla ya.. Aktiviti dgn air mmg menyeronokkan

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kalo my alya, menanges dulu la nk ajak blk nih!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in