Menu Dalam Pantang

Ehemmm...
Jangan ingat kalau keguguran tak pantang yek
Mak aku cakap pantang gugur lagi kena jaga betul-betul
Alhamdulillah boleh je aku masak walaupun kadang tu rasa cam gelap mata
Ni bukan ayam goreng yek tapi puyuh
Mula cam nak steam halia tp cam x best je hahhhaa
Nak makan sedap2 je ok
Makanya blend aje bawang besar, bawang putih, halia, serai, kunyit & lada hitam
Perap le setengah jam
Nak cepat aku goreng je puyuh ni
Malas nak membakar
Nyummmm sedap untuk tekak aku
Hah sambal belacan campur binjai tu untuk tekak darling
Aku telan air liur je tengok sambal belacan
 
Sayur la pakchoy sos tiram lada hitam aku boh gak sket
Masuk sekali cendawan tiram
Tak pasti la pulak dalam pantang leh makan ke tak
Aku jamah la sket

Sok aku tunjuk la menu lain
Hahhahaa jangan la korang menyampah yek
Tengah bersemangat nak hapdet blog walaupun menu berpantang je pun
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaa


3 Gtau jek:

Mamamya said...

sakit2 pun byk jg yg ko masak ni...sedap2 plak tu... :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

yang...br tau.rest byk2 ye.moga cpt segar dan sht kembali

puanbee said...

baru nak tanya anak gegirl ke boboi.. tapi dah baca ..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in