Najwaa Melebarkan Sayap

Fuhhh gegirl sorang ni kemain lasak lagi
Memang beza la dengan kakak najlaa
Walaupun cuma berguling meniarap aje
Rata dah najwaa meronda huhuhu
Kawasan jajahan ada bawah sofa
Tatau le apa yg best sangat
Seronok agaknya berguling bawah sofa
Tersangkut pastu menjerit melalak
Hahahahaha adalag satu kepuasan pada dia
Amboii dah macam wrestler dah dik 
Mula elok je ngadap ipad dengan kakak
Tetiba dengar kakak dah jerit
Adik hempap kakak wakakakakaa
Tarikh 14/3/14 tu ada kali ke-4 berguling masuk sofa
Kali pertama memang x sempat nak snap
Huhuhu panic uolllsss
Dengar je dah jerit kepala sangkut sofa hihihihi
Selain dari berguling bawah sofa, kawasan jajahan lain adalah rak tv
Sedap aje dia lap rak dengan mulut n lidah
Adoiii dikk tolong la jangan buat lagi
Cobaan nak amik remote tv
Skang dah x boleh nak letak merata dah
Kalau tak ada yg jd bahan kunyahan

6 Gtau jek:

Wan Nursyahirah said...

comel.. :))

ayu Ismail said...

Hehe..dia tengah mula nak mengexplore banyak perkara tu..geram tgk peha yg tembam

norhidana miswan said...

makin jauh lah dia nyer penjelajahan... nsb lah kepala tu tak muat msk bwh sopa yek kak

Lelord said...

Muat dana, aritu masuk kepala dulu

Lydia Miza said...

Tu diaaaa smua tempat dia dah nk jelajah

Zasillah Ariffin said...

cantiknya blog ko linggggg!!! najlaaaaa nape comel sangat...tu rambot jgn kembang sangat...ti susah kang kalau tersangkot lagi...kikikiki

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in