Strawberi, Strawberi, Lagi-lagi Strawberi

Kemain suka lagi dengan strawberi
Lagipun masa mengandungkan Najlaa dulu mmg aku selalu baham 
Tu agaknya menurun kat dak kenit ni

Masa cuti skolah aritu auntie nenab g cameron
Memborong la stoberi
Dan disebabkan itu kije aku asik la membelikan stok
Prett aje whipping cream dgn chocolate syrup hersheys
Senang kan huhuuhu
Dolu masa kat Qatar aku siap cairkan coklat lagi
Najlaa ape saja berkaitan dengan coklat mmg la dia suka
Entri kat SINI
Entri SINI

6 Gtau jek:

Kniedaz said...

Kalau kat rumah beli strawberry mesti tergolek je..tak berapa suka huhu

JaSSNaNi said...

sedapnya... tengok dia makan sampai mata bolat2 tu.. cute.. :D

Kella said...

haaa.. boleh geng datuk siti la kot.. suka stroberi coklat kan..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

sedapnye tgk najla makan strawberry,
eija suka strawberry tp anak2 n asben pulak x berapa minat, kalau beli strawberry ni eija sorang je yg tukang ngap..hehe

norhidana miswan said...

nnti2 nk bt gak lah, terliur tau nengok najlaa mkn stober coklat tuh

mummy_ayu said...

cedapnya...layan sungguh anak dara nie makan strawberry choc..yum yum..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in