Tugasan Khas

Kembali bersiaran
Alhamdulillah hampir seminggu di AD
Berat badan semakin mencanak
Muahahhaha hati senang la katakan
Memang aku target nak datang cuti ke AD ni nak makan..xde pantang-pantang
Balik Malaysia sok baru la pantang balik makan
Ekekkke almaklum nak check up kan

Berbalik ke tajuk di atas...tugasan khas tu check in dapo je
Dah lama x masak uolsss
Kalau kat umah mak..mmg mak je masak hahahhaa
Aku dok goyang kaki
Kalau kengkadang balik umah Klebang, g aje makan kedai lalalallalaa
Sambal ketam lada hitam
Nasi lemak takde kacang hehehhee
Kembung bakar + sambal kicap berserta pucuk ubi, taugeh celur sambal belacan power
Lempeng sambal tumis suamiku
Hehehhee nape namanya cenggitu??? Sambal tumis darling yg buat la.
Aku wat lempeng je
Cerrr teka ape menu ni?
Tak sempat nak snap lapo sangat terus ngap
Soto tak cukup syarat pasal xde daun sup
Daun ketumbar banyak arrr
Takpe la yang penting, sambal kicap, begedil, taugeh ada

Pasni tatau lak nak masak ape lg
Macam2 terbayang ni
Nommmnommmm

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 Gtau jek:

ibuayu said...

Macam2 masak kat sana...

Tihara said...

blog kedua cite hal makan..terliur ni :)

norhidana miswan said...

wah2 mmg khas betul2 time kt AD, mcm2 ada...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in