Tak Dapat Karipap Mini Yang Lain Berguna Juga

Mood kuo mencari bahan kudapan
Dengan kata lain stok nak bawak ke Abu Dhabi
Lepas sarapan tosei telur terus la ke Pt Raja
Konon nak belikan darling karipap mini
Tapi tadi kat Pt Raja xde la pulak
So beli aje la popia mini, kepek ubi pedas, kepek lidah buaya, rempeyek
Pastu ada lagi la untuk aku kunyah dpn tv petang karang kuih deram
Huhuhu cukup la tu kan

Karang nak cari stok lain lak bilis, nasi impit la mau tak terangkat
Semua menda kalau boleh aku nak bawak ni
Daya tak daya je
Bawak badan pun dah rasa berat camne????
Dah ada kat Pt Raja lajakkan la stereng dgn tayar ke Ayer Hitam
Nyummmmm putu bambu Juriah yg pemes
Beli 2 bekas ok la untuk baby dalam perut muhahahaha
Dah selesai semuanya singgah la Nagoya dalam Aeon Big
Banje datin langsir hehehhee
Saja la kasi dia senyum sket 
Beli kain langsir je nak tempah mesti lagi mahal 
Lagipun datin leh je jahit sendiri

Selesai beli langsir zasss g cari makanan
Tapau nasi beriyani je senang
Kemain lapar lagi

6 Gtau jek:

mama lieyna said...

Haii.. lama tak singgh sini.. :-)

Cantik la blog ni... sweet je.. sukaa...

norhidana miswan said...

bekalan makanan utk encik somi ke utk akak tuh? akak mmg akan balik sana lg ke bersalin kt sini je?

kalu balik kg tak sah tak cari kudap2 kan... heheheh

Emy Omar said...

Terliurnya tengok putu bambu tu huhuhu

Lelord said...

Hehehee saja tuko bertahun dah x bertukar

Lelord said...

Sedap putu bambu ni x puas rasa makab

Lelord said...

Mauahahaha bekalan somi merangkap utk tekak sndiri

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in