Urut Tangan Dengan Menggolek Bola

Last week masa balik BP
Selain dari anak-anak berendam dalam kulemm
Kitorang g main bowling
Muahahhaha seumur hidup baru pestaim g main bowling
Xyah la korang nak gelak beria-ria sangat
Hakikatnya aku bukannya suka dgn bowling
Walaupun cenggitu terer gak le aku main ok
Najlaa ngan Eisya tengah pilih bola mana nak lempar huhuhu
Berebut kemain..macam la larat nak angkat
Ummi Zah punya turn najlaa pun sebok gak nak menggolekkan bola
Huhuhuhu Anken Bobo juara
Boleh la kan..dh selalu g main
Ummi Zah lak kelauttttttttt 
Anak ayah asik nak berkepit je si Eisya ni
Mengada lak tu gerammmmmm je Auntie Lela
Tunggu la minggu ni balik umah nenek siap la dia




5 Gtau jek:

Sari Yusa Ibrahim said...

hehehe.. ingatkan ada alat pengurut baru.. huhu

mimie.. said...

ehehe ini bukan urut tgn, tp menyakitkan tangan adelah hehehe
sebab bola bowling tu kan berat,sakit tgn nk mengangkatnye huuhu..

norhidana said...

hehehe berapa kali msk longkang kak? kire terapi lah gk tuh kn utk tgn...bg kuat

dieya said...

dieya dah berkali2 main.. tapi tetappp masuk longkang jugak.. haih!

Saya Disini said...

xlama xmain bowling

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in