Ada Yang Menyinggah

Hai semua.....
Dah nak malam baru aku muncul
Hadoiiii kemalasan melanda
Punya la malas 
Korang pun mesti ada gak yg macam aku kan
2-3 tahun lepas je aktif muahahhaa
Makin lama makin menjunam

Ehhh tapi dalam x berapa nak aktif ni ada gak rupanya yang menyinggah
Gatal tangan check nuff ada 3 ketul rupanya
Kat blog contest lak tu
Kat situ mmg dah berkurun rasanya aku x jengah
Kalau blog peribadi pun aku malas nak hapdet
Apatah lagi blog contest....lama dh x join contest-montest

Tatau la bila mood nak datang bertandang
Agaknya sejak dua menjak ni la aku malas
Letih la weiii

p/s: adehhh barang x packing...beli pun blom ni 23hb ni nak balik Doha

6 Gtau jek:

puteri cahaya. said...

bestnye!... kite xder lagi BE.. dah lama berbulan kot... sob3x... BE, rindu pada BE lagi... :))))

Gieyana said...

Bestnyer...ada gak BE tue..congrats!
Slalunya en nuff bg kat blog2 yg ✗ brp aktif jer rsnya..

ADEEYA said...

Nak BE jugakkk :(

Aju Mohit said...

Blog Aju dh lama xde be huhu

My Bloggie ! said...

aku pun baru check...ada 2 tongkol BE alhamdulillah...

My Bloggie ! said...

aihhh....cu manis plak yg keluar...hahahaa... smlm dia x log out ler nih.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in