Tak Bertenaga

Hari yang bz kononnya la kannnn
Vacuum satu rumah
Cadar dan selimut basuh dengan bantuan mesin
Itu je dah membuatkan aku lelah kepenatan
macam mencangkul kat kebun
Aduhhh penatnya
Pas mandi terus terbongkang atas tilam
Ishhh x tido baring je merehatkan diri
Macam xleh nak bangun dah
Berjam-jam jugak la baring
Penat dah pusing kiri kanan atas tilam
Ubah lokasi lak baring depan tv sambil tengok melodi
Akhirnya pukul 3 petang baru kuo cari makan
Lapar yg sengaja ku tahan
X lalu makan nasi...huhuhu camne nak ada tenaga batin..hehhee
100 plus dicari untuk menggantikan tenaga yang hilang 

p/s: esok misi mencari kotak untuk packing bahan2 kering stok kat qatar

7 Gtau jek:

Cinta Misteri said...

hahaha...umah sy nanti dah nak raya baru kemas. kalau kemas skang truk2 buat penat jer. hehehehe
(actually tak serak sgt sbb ada kat umah dr jam 10pm-6am~~ every weekday)

Chekgu Azrine said...

Bwk2 rehat mak buyung...hehe

Kalamhati said...

jangan buat keje berat2 sgt..huhu

Nad @ MamaZakwanNayli said...

take care kak!
takmo buat keje2 berat2 sangat...

ADEEYA said...

Jangan buat kerja berat2 sangat. rest2 .

norhidana said...

jgn bt keje berat2 sgt kak... banyakkan rehat... dh tak sbr nk balik qatar yek

shahdiana said...

buat sikit -sikit & pelan-pelan...okay tak...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in