Sampai Ke Destinasi

Ehemmmm morning uolss
Aku selamat dah mendarat kat negara padang pasir berdengung ni
23hb kul 9.13 malam waktu Qatar @ 24hb kul 2.13 pagi waktu Mesia
Gedebak-gedebuk tunggu beg ngan kotak yg berjaman4
Lenguh kaki ditambah lak kelaparan
Mana best makan dlm flight kan
Tak puas hahahhaha

Hohohohohh seb baik gak la kotak-kotak masih rupa kotak
Masa kat KLIA g wrapping dulu
Masa dapat balik kotak kemain kemek-kemek
Nasib la tak terkeluar isi perut kotak
Ada ntah sapa la punya kotak aku nampak buah mangga dah tersembul

Lepas segala urusan...
seb baik pakcik kastam tu soh letak kan mesin je 2 kotak yg dipilih
Aku bawak 5 kotak huhuhuhu
Dan nasib baik kotak pilihan beliau adalah stok VCO 
dan segala stok mak nenek barang kering
Kalau la kotak yg aku bawak 2 bijik durian, buah binjai 
Mau pengsan agaknya dia kahkahkah

13 Gtau jek:

Gieyana said...

Alhamdulillah dh selamat smpai..:-)

Mama Hanim said...

Alhamdulillah.. semoga segalanya baik ye..

Sari Yusa Ibrahim said...

betul ke kau bawa buah durian??? Hahaha.. terbaekkkkklah!!


Lela, jgnkan kotak, beg yg cantik2 pun calar-balar dibuatnya... adeh!

Lizan said...

kena ikat kotak tu betul2 kan kalau tak bertebarai keluar isi perut satu hal pulak nak sumbat masuk perut balik..

norhidana said...

alhamdulillah selamt sampai di sana

Lelord said...

@Gieyana alhamdulillah...akhirnya

Lelord said...

@Mama Hanim tq mama hanim

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim hehehee btul kak tp idak la beso mana pun..beso kelapa yg dh buang sabut je hahahhaa

Lelord said...

@Lizan tu la sian org2 lain yg koyak2 kotak

Lelord said...

@norhidana alhamdulillah..raya balik mesia lak hehhee

Chekgu Azrine said...

alhamdulillah...safely arrived..glad..

Citarasa Rinduan said...

syukur alhamdullilahhhhhhhhhh


kak sungguh ker kak bawa durian?
peehhhhhhhhhhh
tak berlaku apa2 eik?
baunya tak naik ker?

Ummi Iman said...

Salam. Singgah sini.. Alhamdulillah selamat sampai.
Saya dalam flight tak boleh nak makan. Kalau makan mabuk ;) belah2 sana ganas kan.. Suami dulu beg yang keras tu pun boleh kemek.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in