Suka-suki Pakai Henna

Cenggini la bila takde menda nak buat
Huhh padahal banyak lagi kat umah ni kerja
Tangan gumok ni tau dah kan kepunyaan sapa ahahahaa
Najlaa kata nak flower dengan butterfly
Wakakakaa xde rupa sangat pun
Boleh la tu
Sebelah tangan lagi buatkan flower
Tangan chumil tu Najwaa 
Ehh pandai lak dia dok diam
Bab melaram memang no. 1
Tapi setengah jam je
Sian lak tangan kejung atas meje
Heheheheheee suka dia
"Paaaa antekkkkk"
Tunggu le papa balik dr site rabu nanti baru leh tunjuk
Terkini!!!
Wahhhh dah merah la

6 Gtau jek:

Mama Kembar 3 said...

pandai u lukis sendiri henna tu. cantik!

Lelord said...

Hehehe tengkiu, gigil gak nak melukis nasib la ada rupa

norhidana miswan said...

cantik lah kak....
kalu dana entah rupa apa ntah...
itu siap ada rupa bunga ukir2 lawo lg kak...

geram ngn tgn kecik gedik2 pakai henna tuh... amboih2 dia

Lelord said...

Hehehe ok la tu kan, janji ada rupa

LM said...

Pandainya melukis.. Tgk tgn si kenit tu geram sgt

Lelord said...

Hehhehehe pndai lak si najwaa dok diam masa mama conteng

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in