Sirap Punya Pasal

Hamboiii sekali pandang macam ingat suka benor le dengan sirap kan
Nehi..nehi..nehi
Tidak sama sekali
Aku ni bukan le penggemar air sirap
Tapi seperti biasa la kadang teragak nak minum kan
Gara-gara nak buat Soda Gembira la ni 
Tu yang membeli sirap
Tapi apakan daya sirap pertama tu yang belah kiri tak sedap langsung
Hahahhahaa adoiii ntah nape tekak ni rasa cam minum air kemenyan 
Pencarian diteruskan beli yang tengah lak
Ok la sket tapi tetap tak menepati piawaian
Hahh mesti korang cakap nape tak buat je
Bukan tamo buat tapi celah mana aku nak cari daun pandan
Akhirnya sirap ABC gak yang berjaya
Darling jumpa kat kedai indonesia
Fuhhh 
Lepas le hajat nak bersoda gumbira
Tapi kan soda kat sini x macam air eskem soda malaysia
Air soda kat sini takde rasa n tak manis
Boleh la janji jadi bandung soda kennnn

6 Gtau jek:

dieya said...

kelakor k lela kata mcm air kemeyan.. penah try ke? haha

Lelord said...

Hahahahaha sambil minum tu tekak mmg terasa, bau sirap pak arab ni pun cam bau kemenyan 😂

ayu Ismail said...

Hehe...kena sampai 3 botol br kena dgn tekak ya

Chekgu Azrine said...

Rsa kemenyan??alamak!

Emy Omar said...

Botol ketiga baru menepati citarasa ye..adat hidup merantau kan..

Anonymous said...

Adakah soda sana hanya soda semata-mata? Sini punya manis sbb die eskrem soda maybe?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in