Meragam Nak Tumbuh Gigi

Perkembangan terbaru Najwaa usai 5 bulan usia adalah baring semula lepas meniarap
Hahahaha sebulan gak le baru berjaya
Masa umo 4 bulan meniarap je
Dan dikala itu memasak sambil berlari la mak dia bila meniarap x reti golek semula menjerit minta bantuan
2hb Feb 2014 tarikh kena catat berjaya golek semula
Skang mmg tengah mabuk bergolek jangan x lama lg menjerit dok bawah meja sudaaa
Kejadian 3hb Feb 2014, tengah bizi masak Najlaa jerit gtau adik dah jauh berguling

Sejak dua tiga ari ni Najwaa mmg kijenya mengamuk je
Lagi la time nak beradu
Memang menguji kesabaran
Ada gak le kena lepuk montot tu
Rupanya nak tumbuh gigi
Patut la...
Cian anak mama kena marah hahahha
Seb baik le bawah umah mmg ada supermarket
Papa belikan la teether
Kalau tak asik nak gigik tempat gantung music2 tu...keras nakk oiii
Hehehehe macam comel jer
Najlaa dulu tumbuh gigi masa umo 4 bulan masa tu CNY 2008
Najwaa lak umo 5 bulan selepas beberapa hari CNY

3 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

ala cianya

Lelord said...

Huhuhu bab ngamuk tu yg x tahan

Nana said...

cepatnye beb
darwish aku tiap2 ari cek mana gigi dia ni
tak tumbuh lg ke
membe2 anak lg kecik dari darwish seme dah mula nk tumbuh gg

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in