Bila Kerinduan Menjelma

Muahahahhaa rindu kat makanan malaysia hohohoiiiii
Parah baru sebulan lebih kat UAE
Alah bukan ape pun rindu nak lepak kedai makan, warung2 je pun
Menu sarapan semalam 
Crunchy Sugar Toast dgn kupicino HKCC
Feeling makan kat Old Town
Ngehhngehh
Pagi ni lak makan pau sayur dgn mantou
Kat sini ada jual tapi pau bbq dgn sayur je... Made in Malaysia
Roti canai segera pun ada kat sini
Sedapnya kalau ada pau daging, pau kaya, pau kelapa ke
Tengok la lengkali kalau rajin buat kaya
Pastu kang belah aje plain mantou tu boh kaya

#TakSabarNakBalikMalaysia

10 Gtau jek:

msredcheesecake said...

makanan msia mmg best

Lelord said...

Hahahaha kan tu le tekak ni mcm2 lak aii

Nurzakiah Hanum said...

makanan malaysia the best

NEKCIK said...

Mmg kalau makanan tu susah dapat..mmg teringat ingat..
banyak jugak makanan malaysia kat sana ye

Amanda Suria said...

mak oii...jauhnya merantau......

norhidana miswan said...

heheheh jnji boleh hilangkan kerinduan kan

Lelord said...

Kan..kann uwaa rindunya

Lelord said...

Tu la nekcik tekak ni mcm2 nak, aah ada gak la brg2 msia kat sini petai pun adooo kat kedai indonesia

Lelord said...

Hehehehe ikut asben

Lelord said...

Kannn

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in