Meleleh Air Liur..Durian Crepe vs Cempedak Crepe

Pfffuhhh....mesti semalam ada yg dah nampak aku upload kan
Fenomena Durian Crepe..sana sini orang citer pasal crepe ni
Dah lama "mengidam"
Takkan kena g JB atau KL kan
Seb baik ternampak rupanya kat BP yg indah permai pun ada
Sedap bangat
Siyes
Tak terucap dengan kata-kata
Memang sedappppp 

Hahhahaaaa rasanya mmg kena order lg ni
Aritu beli 2 box DC & 2 box CC
Dengan sapa ek aku beli
Tadaaaaaa
Korang g la skodeng page
Rasa macam tanak kuo dari page tau
Macam nak kunyah-kunyah je
Daaaaaa


8 Gtau jek:

Anum said...

memnag sedap kan

Tengku Fauziana said...

eh, kite baru buat mlm tdi....hihihh

Marsha~ said...

aik.. cempedak crepe pun hade?????? kagummmmmmmmmm

Lelord said...

@Anum hehe aah mmg sedap

Lelord said...

@Tengku Fauziana wahh hebat...bila la nak mencuba ni

Lelord said...

@Marsha~ manggo pun ada beb

lina said...

Allah ni mmg nak kena buat ni

mamalieyna said...

sedapnye.. dua2 tk pernh rasa..hu~

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in