Sambal Hitam Pahang Juga

Sila lap air liur masing-masing
Dari tajuk entri je dah terasa tak tahan kannnn
Hahahahahaa
Adoyaiii ni gara-gara nampak KakYus@AlamSari la ni
Dengan gigih dan berhemah aku mencemar duli ke dapo
Bukan la x masuk langsung dapo kan sejak mengandung ni mmg gantung periuk belanga
Lagipun mak ada leh masak ekekekeke
Segugus belimbing aku petik tepi umah je
Bahan lain cili api, bawang merah, ikan bilis, garam dan gula secukup rasa
Ekekekkee wat entri tru phone je kalau kat lappy senang je aku kopipes resepi boh sini
Ni la rupa paras Sambal Hitam Pahang air tangan ahkak
Rasa tatau lagi la almaklum puasa kan
Nak buat malam tadi x daya lak...hmmm alasannn
Hahahaha pya la malas kan
Takpe janji ada resepi kat sini

8 Gtau jek:

ibuayu said...

Letak belimbing tak masam ya bila dah rebus...tapi kalau kena nasi panas ni tentu sedapkan

Kniedaz said...

baru hari ni dengar sambal hitam ni...hehe

Lelord said...

Yang lela makan dulu x masam sgt kak, sedang2 sumer rasa cukup. Btul makan dgn nasi panas mmg terangkat

Lelord said...

Hehehe sedap tau, kawan lela ckp asal usul dr lipis

norhidana miswan said...

sedap nyer kak... aritu ada adik beli kt membe opis mmg sedap walaupu dia tak hitam sgt, nk try bt sndiri tkt tak jd je... geram je kalu nampak belimbing buluh kt psr mlm

Lelord said...

Try la akak pun pestaim buat ni huhu mmg sedap. Smlm buka lawankan dgn tauhu goreng, taugeh celur, pucuk ubi celur, ulam raja. X ketinggan sambal kicap Johor vs sambal hitam Pahang

tenku butang said...

blog ni xde follower widget buttorn yea? huk2.. nak polo.. =(

Lelord said...

Ekekee eh xde ek? Pasal sblm ni ada je bila tuko header sumer x pasan lak xde ok2 akan diadakan

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in