Mood Mendobi Menjelang Ramadhan

Assalamualaikum...ayuhaaaa memandangkan ramadhan makin hampir
Elok lah kiranya mendobi segala keperluan baby
Kang kompom penat nak buatkan
Ini pun main rendam celup-celup je dalam NappyKleen
Almaklum baju baru kan kemain sakan aku soping mcm beranak sulung lak
Muahahahahaa lama dah uolsss
Najlaa pun dah 6 tahun
Ekekekeke siap amik "buying guide" Jusco lagi tu
1st trip ni antara hasil tangkapan Sogo, Jusco & Manjaku
Kebanyakannya pilihan kakak Najlaa
Huhuhu kakak over excited ni
Napkin & barut baby punya trip lak
Eh barut ada lagi yg blom jahit ni
Aritu kan ada beli flannel cotton nak wat barut, kain bedung
Huhuhu mesin jahit x beli lagi ni
Wahhhh semata2 nak beli mesin ek
Alahai mesin jahit umah mak ni yg goyang kaki tu mana le hakak reti
Jawapannya soh mak aje la yg jahit..senang
Ini le flannel cotton pilihan hatiku
Geram je tengok jangan pasni mabuk kain sudaaaaaa

😍 Tak sabar nak jemput tuan beso kat epot 1 ramadhan ni yahoooo
Wpun balik offday 4 hari je janji dapat puasa sama2


6 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

dobi time :)

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

bersemangat sungguh, Lord! Inilah yang kita mahukan....

Lelord said...

Yup hanum, nanti dh puasa x larat ekekee alasannnb

Lelord said...

Kahkahkah mmg kakyus, aku tgh semangat ni

Chekgu Azrine said...

Tak saba nk tgok bb..

Huda Ahsin 2 said...

Seronok tengok barang baby. Macam gegirl aje nanti...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in