Oh! Daun Kesum

Begini la bila hidup merantau
Setelah hampir 2 tahun lebih di Abu Dhabi, baru jumpa daun kesum
Hishhh macam nak lompat bintang
Tak terkata kesukaan
Boh daun kesum isi air
Biar segar!!
Lepas 2 hari dah nampak kuo akar
Amik la sket tanam kat pasu hehehee
Harapan ku hidup subur la kau Sang Kesum
Makanya jadi la Laksa Johor
Yummy!!

Di sini daun pandan, serai mmg senang jumpa
Daun kunyit pernah jumpa siap dengan kunyit hidup sekali
Ehh dah jumpa memang kita beli la kan
Barang rare ni, lengkali kalau g Lulu kompom takde
Daunnya kerat le pe lagi simpan esbok
Kunyit hidup amik sket, baki tanam
Ahahahaha dengan harapan hidup la kau Sang Kunyit
Pernah sekali je jumpa bunga kantan
Sebatang AED7.95 bersamaan dengan RM9.10
Beli lah jugak kan
Kata barang rare!!
Cempedak Durian????
Ahahahahaa ku beli gak psal mmg cempedak
Ok lengkali ada barang rare ku update



6 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

inshaallah

norhidana miswan said...

biar pun mahal tp mmg kene beli kak sbb payah nk jumpa kan...

hrp idup lah daun kesum tuh....
akak tayang psl laksa johor tp mana pg kuahnya kak hehehhe

Malinda said...

gitu la kalau duk di perantauan nampak je barang yg rare dari tempat asal mesti rase cam nak lompat2 bintang...akak tak penah rasainya tapi dapat menyelami perasan tu...kikiki

NEKCIK said...

Ada jugak daun kesum ye..pak arab da pandai makan asam pedas sembilang kot

Aaron Grey said...

Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

Aaron
aarongrey112 gmail.com

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in