Homemade Popcorn

Movie Time
Setiap hari rabu ada "weekly activity"
Antaranya buat poster, buat sandwich, deko cupcake etc

Makanya untuk hari rabu ni menonton wayang
Dapat memo untuk bawa sepaket popcorn
Kat rumah pun memang ada jagung kering
Ayuh la kita meletop-letopkannya
Cekot dalam 3 genggam je
Jadi le kan huhuhu
Dapat le sebekas tu penuh menimbun
Sebahagian dah dimakan anak-anak
Ni masa proses meletopkan jagung
Ni selepas dikaramelkan
Pastu bakar la dalam oven
Gambar Najlaa dan kengkawan
Ticer la yang snap dan upload kat "Class Dojo"
Tengok movie citer "The Good Dinosaur"
Hehehe walaupun dah berkali-kali tengok kat rumah tapi kakak kata enjoy bersama kengkawan

4 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaa

Nabila Syifa said...

kat abu dhabi ni panas tak ?

Lelord said...

Sedappp manis hehehe

Lelord said...

Dah nak masuk musim panas ni

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in