Najwaa Dan Mural

Salam semua
Seperti biasa la tenggelam timbul kan
Anak kecil menconteng dinding!!!
Ohoooohoiiii korang mesti pernah mengalaminya kan
Makin dilarang makin dibuatnya
Dah bagi buku dan kertas
Dipandang sepi
Dinding ruang tamu
Kemain seronok lagi
Pensel, pen dan kaler bercampur
Ni dalam bilik
Dengan MARKER!!!
Adoiii seb la perasan kalau tak kompom lagi banyak
Patut la senyap je kelmarin
Sekali tengok hah tu dia
Melalak le kejap bila ditanya adik buat apa?
Untuk contengan dengan marker ni ku gunakan ubat gigi
Dan hasilnya menakjubkan hahahahaa
Tu baru sket yg aku tonyoh

10 Gtau jek:

norhidana miswan said...

sel2 otaknyer sedang berhubung tuh kan kak....
ooo blh ilang yek ngn colgate, nk try lah nnti sbb dinding umah tu dh rupa apa dh

Nurzakiah Hanum said...

sebelum ok lagi

NEKCIK said...

Seni tu

Malinda said...

dia tengah berangan jadi cikgu tu...kikiki...kalau dinding cat putih bole la tonyoh pakai obat gigi kalau yg cat kaler lain bole gak ke?

Lelord said...

Heheheh x pasti lak tp boleh la cuba 😊

Lelord said...

Aah boleh guna ubat gigi ataupun hair spray dana

Lelord said...

Ahahahahaa

Lelord said...

Kihkihkih berseni2 mata mama dia

ummi aqilah (LM) said...

Hahaha ngan marker lg eh? Kami pun dulu jenuh memadam bila nak pulang rumah nk balik sini. Penuh mural. Sobss

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in