Hari-Hari Roti Pun Boleh

Kembali bersiaran
On off saja kan
Bekal Najlaa ke sekolah
Hari-hari mau roti
Tak jemu
Emak yang naik bosan mandang roti hahahaa
Bekal hari ni 4.3.2015 bunny sandwich 
Bear Sandwich ni kelmarin punya
Ini kucin kot ngehngeh
Kelmarin punya kelmarin hahhahaa
Kalau x sandwich mintak bawak beger
Hohohohho masih dalam kumpulan roti ni
Hello Kitty beef burger
Makan la nak oiii janji ada seleranya

8 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

rajinya

nieda said...

selalu tgk kt fb bento malaysia..mmg kreatif.

Lelord said...

Kengkonon je rajinnya ni

Lelord said...

Tq nieda saja suka2

norhidana miswan said...

roti tp mcm2 watak ada...
akak mmg rajin betul lah... salute kt akak

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

rajin tak menahan ko ni Lord!!!

Lelord said...

Ekekekee xde koje nk buat dana

Lelord said...

Alaaa kak kalau onteng kinteng x bgn time aku nk berkarya ada la rupa bento, cerr najwaa bgn pepagi buta aku boh aje xde deko

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in