Excited!!!

Hai...hai..hai...
Meh la update sepantas mungkin
Wakakakaka sama la pantas keterujaan kami nak balik Malaysia
Macam berpuluh tahun padahal baru 6 bulan
Nah ni dia hampir penuh satu beg dengan chocodate, 
madu habatussauda & kacang bijak pandai
Ni belum setel lagi
Papadom beso pinggan tak packing
Kena betul-betul karang ada lak jadi debu
Balik 2 beg aje rasanya ni 1 beg yg penuh dengan macam-macam 
1 beg lagi beg baju la

Fuhhh dah terbayang suasana raya hahahaha
Gilos puasa pun tak lagi ni
Hmmm nanti aku update lagi ye
Hari pertama berpuasa berbuka dan bersahur dalam kapal terbang

Ok daaaaaaa

4 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

welcome back

Lelord said...

Thanks mmg x sabar ni

ummi aqilah (LM) said...

Ye ke dua beg aje??? Ehehe.

Lelord said...

Siyes mmg 2 beg je. Dr msia-abu dhabi yg baru berbeg2

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in