Elsa's Coronation Hairstyle Versi Najlaa

Muahahahha hakak takde kije 
Gigih tocang rambut Najlaa
Kakak pun ape lagi fefeeling cam Elsa Frozen la kihkihkih
Tocang rambut si elsa ni ada reben
Memandangkan kat umah ni mmg xde maka x payah le
Walaunpun najlaa tanya pesal xde reben
Ehhh semata-mata tak tocang x kose aku beli segulung reben
Balik Malaysia aje nanti umah nenek arah melambak reben 

5 Gtau jek:

Ndra Jamal said...

menarik! cantik awak buat.. sy kalau reti nak gak buat untuk rmbut sendiri..hihihi...

Lelord said...

Tq boleh la saja suka2, najlaa pun kemain lg

ummi aqilah (LM) said...

Wahh pandainya. Saya x reti buat camni

ayu Ismail said...

Cantik...kemas je..

Z@i Z@mR33 said...

terer...tgn sy kaku bab2 nk menocang cmtu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in