Mencari Rempah Di Diera, Dubai

Hohohoho jenjalan cuci mata tengah panas
Fuhhhh
Lagipun dah nak balik kan tujuan mmg nak cari rempah-ratus yg bff kirim
Souq ni kat kawasan Diera, Dubai
Ni kiranya old souq la
Terubat la rindu kat Souq Wakif, Qatar
Memang dah lama hajat nak meronda kat souq
Kat sini ada Herbs Market, Utensils Market, Matress Market 
tu le signboard yg aku nampak
Almaklum x abis menjelajah
Macam jenis, rupa bentuk dan kaler rempah-rempah ni
Aku x meronda sangat pasal panas x boleh tahan
Makanya masuk satu kedai beli segala jenis barang terus
Darling kata nanti la kalau nk ronda masa musim sejuk
Kemain cantik lagi susun lapis rempah ni
Huhuuu ni khas buat tatapan bff Mamamya
Tengok aje la gambo dulu yek, ramadhan baru aku balik
Saffron, habatussauda, loomy powder & biji skali wakakakakaa
Sila la gugel camne nak buat nanti je
Tapi tokey kedai gtau loomy biji tu masak dalam lauk atau nasi utk bg aroma
Beli gak teh ni hah...comel lak bunjut2 cenggini
Tak puas rasanya xpe la tunggu la musim sejuk nanti satu souq aku jelajah



9 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya dubai

Emy Omar said...

Meriahnya dengan rempah ratus ye

ummi aqilah (LM) said...

Bestnya.. Nmpk mcm souq waqif tp mesti lg lawa dr souq waqif kan?

sue zainun said...

dubai mesti banyak rempah ratus kan

Lelord said...

Best mmg best... Mahal hahahahaa

Lelord said...

Tu la berjenis2...teh pun mcm2 ada

Lelord said...

Hehehe best...kat sini mcm lebih tersusun

Lelord said...

Aah mcm2 jenis dan warna ada

Herry Johnson said...

Souqmama.com is a one stop mother shop souq mama in dubai from top infant shops dubai. You can get infant items, for example, child store, infant boutique, strollers in dubai and infant dresses dubai with best costs.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in