Ketupat Periuk Kera

Penah dengar ke uollsssss
Selalunya ketupat sate, ketupat bawang, ketupat palas kan
Ni gara-gara tengok Upin Ipin la ni Najlaa mintak nak ketupat periuk kera
Celah mana aku nak cari kat sini
Post kat Instagram & FB nak tengok respon kengkawan
Uiiiii tu dia bff kata kat Mersing
Kengkawan kat fb pun kata Mersing, kat Perak pun ada
Papa lak kata nanti kita cari kat Segamat
Wakakaakkaa pape la asalkan dapat
Rupanya bukan Najlaa je yg ngidam 
Aiman kazen Najlaa pun dah lama mintak ketupat periuk kera ni
Hahahahaa macam-macam la bebudak ni

4 Gtau jek:

ummi aqilah (LM) said...

Salam lela.. Nnt klu nk balik blh beli je periuk kera tu . Minta mereka pos laju ke kg awk.

Biasanya kat labis kg mak sedara saya merrka jual rm40 utk 100 biji klu x silap.

So blh pos dan blh buat. Cuma kukus aje pulut tu dgn santan mcm cara buat lemak tp yg ni kukus. Sedap giler baq hang!

Lelord said...

Hah siyes ada ek hahahaha yahooo

Lelord said...

Wsalam

norhidana miswan said...

tunggu balik malaysia kot baru dpt buat nih kak

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in