Kehangatan Aidilfitri

Salam 23 Ramadhan
Pantas berlalu bulan yang penuh barakah
7 malam terakhir menanti
Sayunya rasa hati

Alhamdulillah dapat mengerjakan ibadah puasa wpun ada beberapa hari terpaksa ditinggalkan

Dah menjadi kebiasaan hari-hari terakhir ramadhan mesti nak pasang pelita
Muahhhhaa gigih dan gagah aku
Tiap tahun memang cam jadi rutin aku la yang paling sibuk bab pelita
Ekekekeke iyer..iyerr mmg over dari budak nak wat camne
Semalam mmg keletihan iron langsir yg mak baru jahit pastu ahkak le yg gantung
Dolu2 malam raya la baru buat mmg cenggitu saja kasi meriah
Tapi tahun ni memandangkan aku raya Melaka dulu setelkan mana yg patut
Alahhh petang raya pertama tu baru blk BP hehehe bukan jauh pun
Hahahhaa x sangka lak raya Melaka almaklum aritu darling kata x balik raya pasal balik seminggu sblm aku bersalin 31/8/13
Tapi alhamdulillah yahoooo kami dapat raya bersama sekejap pun jadi la
Haaaa nampak ni pelita pink
Pelita kuning pun adaaaa, kaler ijo, biru sumer la hehehher
Budak-budak bertiga ni la Najlaa, Nabila & Aiman paling suka malam tadi
Hehehhe ada lagi yang xde dalam gambo Si Eisya gebus...
Sabo ek esok balik umah nenek baru leh masuk dalam ini pilemmm

Ok nanti kita hapdet lagi ape yang best ek
Ape??? Biskut raya tunjuk je x daya la nak buat
Nak bawak diri pun huyung hayang hehehehe
Daaaaaa

3 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

Assalamualaikum
Salam ramadhan ke 23
singgah sini pagi ni :)

Lelord said...

Wsalam terima kasih wat lawatan pagi...salam ramadhan

norhidana miswan said...

dana pun paling suke kalu umah ada pelita... rasa syok lain mcm

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in