Musim Sejuk Akan Kembali....Berangin

Sekarang best je bila turun tunggu bas
Sang angin menyapa kulit muka
Dan rambut kinteng Najwaa semakin mengerbang kalau tak diikat
Hahahahaaaa

Ini bermakna musin sejuk akan menjengah tak lama lagi
Bermula la nanti dengan segala stokin dan baju sejuk

Bila dah x berapa panas ni boleh la layankan sekejap najwaa kat park bawah umah ni 
lepas anto kakak naik bas sekolah
Jengah-jengah tengok pokok
Seronok aje si Najwaa bila turun ke bawah



10 Gtau jek:

Mama Kembar 3 said...

comel je anak dara 2 org tu

Nurzakiah Hanum said...

cutenya

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

aku hairan kenapa rambut Najwa menggerbang gitu.. hahahaha

norhidana miswan said...

kt sana musim sejuk pun kene sekolah jgk ek kak....

msti comei 2 badik berstokin berhud bagai

Lelord said...

Hehehe terima kasih

Lelord said...

✌🏻️ hehehe tq

Lelord said...

Hahahhaa kalau ko tgk rambut aku dulukala mesti hairan kuasa dua kak

Lelord said...

Aah musim sejuk skolah je Dana

uncle gedek said...

Musim sejok boleh la tido macam beruang!

Lelord said...

Kihkihkih bergumpal le pasni

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in