Deko-Deko Bento

Yuhuuuu
Salam dari Abu Dhabi
Deko-deko Bento hahahaha x menahan tajuk kan
Alahhhh balik kampung halaman soping la apa lagi
Hampir setahun menahan rasa hati
Mak-mak bento kat Kelab Bento la punya  angkara
Mr DIY, Jusco Ayer Keroh
Mr DIY, KipMart Melaka
Mr DIY, The Shore Melaka
Mr DIY, Summit Parade Batu Pahat
Hahahaha nampak supporter Mr DIY ni
Ini la antara hasil rembatan
Ikutkan tamak haloba macam-macam lagi nak beli
Tapi mengenangkan stok bahan mentah setahun lagi penting 
Ku pendamkan hasrat hati untuk memilikimuuuuuu
Hampir 3 bulan menyepi 
Sepi la sangatkan
Dah Najlaa cuti sekolah takda la BentoNajlaa
Mari la kita coba
Bagitau siap-siap mould ni bukan Mr DIY tp ku beli kat Virgin Store
Jar comel ni dari Mr DIY straw beli kat Cowboy
Nutella Bear untuk 2 beradik
Pasni mama pikirkan menu lain lak


11 Gtau jek:

Mama Kembar 3 said...

rajin betul u buat comei comei camtu

Nurzakiah Hanum said...

wow seronoknyaaaaaaaaaaaa

Malinda said...

setaun sekali memborong mau penuh sebeg baru puas hati....kikiki...mug bertutup tu cantik ...kaca ke plastik tu?

norhidana miswan said...

amboih mmg memborong betul nih... untung diy ada customer nun dr jauh nih...

akak mmg rajin, dana penah beli tp tak rajin lah nk deko2 gitu heheheh

Lelord said...

Kaca kat MR DIY Rm3.90 je hehehe

Lelord said...

Huhuhu salah satu cara nak galakkan bebudak ni mkn

Lelord said...

Kannnn sonok sgt hhahaa

Lelord said...

Ahahahaa patut jadi Duta Mr DIY ni kan baru berbaloi

ummi aqilah (LM) said...

Ooo ada alat dia ye lela. Baru tau. Tq for sharing yang:)

Lelord said...

Most welcome

NEKCIK said...

samalah kita peminat setia DIY and Daiso

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in