Homework Najlaa

Salam siaran
Lama dah tak berblogging
Kemain sibuk lagi hah
Sejak Najlaa bersekolah masa aku macam x berapa nak cukup
Hahahahhahaha over sangat ko Lela oiiii
Orang lain pun anak sekolah gak
Fuhhh tengah memotivasikan diri

Ni cerita minggu lepas
Bila homework bahasa arab
Fuhhhh lap peluh
Dah goole translate mak tak paham hahahaa
Itu la gunanya rakan FB & IG
Hehehehe i lap u MakBed 
Thanks untuk rakan-rakan FB/IG yg membantu

Tidak hanya terhenti di situ
Sekolah Najlaa ni ada online homework gak
Makanya mak dan apak kena la rajin online

Kalau subject english, maths, science ok la kan
Hah ni bila bab arab je lemah gemalai aku
Takpe la kakak kita belajar sama-sam yek
Mana mama tak tau nanti mama tanya cikgu online hehehee

5 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

oooo

norhidana miswan said...

bdk zmn sekrang bt homework kt lappy je... kite mak pak pun kene advance jgk mcm deme heheheh

Ena said...

heheh..
jenuh la ye nak faham
kita pun sama bila bab bahasa arab mula la terkial2 buka kamus
kdg tak faham juga.. ;P

ummi aqilah (LM) said...

Rajin lela. LM dulu ank bwk balik buku LM suruh tgu ayahnya. Lemah giler bab arab ni

aishah nin said...

Memang mencabar mengajar anak bahasa arab ni. Sesambil tu boleh belajar sekali kan kak lela..hihi

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in