Sukaneka Tadika Islam Al-Husna

Salam siaran dari blog Mama Najlaa & Najwaa
Hehehehehe dah ada tambahan
Sebelum ni kan MamaNajlaa je winkkkk

Ni cerita-ceriti pasal sukaneka tadika kakak
Sepatutnya buat bulan Julai ritu tp memandangkan masa tu jerebu teruk kena la tangguh dulu
Makanya semalam 8.9.13 la majlis diadakan
Dah ready nak ke padang
Sukaneka ni buat kat padang SK Parit Bilal ( muahahhaha sek aku dulu ni)
Seb baek auntie nenab balik kg, ada la penyokong Najlaa tu hah si Eisya
Kalau x terpaksa la nenek yg kena g huhuhu

Tengah berbaris ni..sumer sama saiz
Masuk acara leret bola guna gelung
Ok la ni kan dapat tempat ke-2
Huhuhu ni lak acara boling
Auntie nenab cakap kakak mcm orang x makan je nak baling bola
Ehhh tapi dapat tempat ke-2 gak tau
Whoaaa lajunya lari kakak
Ni acara khas cari barang tersembunyi
Berdezup najlaa lari 
Kena pegi dekat kon2 dan cari barang tersembunyi
Dan hasilnya
Tadaaaa dapat medal emas huhuhuhu
Nampak tu 3 medal tergantung kat leher
Seronok betul najlaa 
Supporter najlaa pun nak gak pakai medal kan
Bergambo kenangan dengan kawan-kawan
Balik umah potpet bercerita
Medal asik tergantung je kat leher
Nak makan nasi pun medal nak termasuk dalam pinggan
Hadoiii la kakak
Almaklum la pestaim kan sukaneka
Jakun jap ekekekeke

4 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya xtvt sukan

norhidana miswan said...

seronoknyer kakak najlaa... lg2 dpt sampai 3pingat yek... itu yg terxcited sgt sampaikan mkn pun pakai pingat

norhidana miswan said...

seronoknyer kakak najlaa... lg2 dpt sampai 3pingat yek... itu yg terxcited sgt sampaikan mkn pun pakai pingat

Lelord said...

Hehehehe mama najlaa dh lama x bersukan apetah lg bersenam

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in