Kerana Tat Nenas

Sejak dr CNY lagi tekak terasa nak tat nenas
Bila g carrefour mmg melambak la ada jual
wpun ada label halal aku macam was-was lebih2 lg manufactured by CingCong Sdn Bhd
Ku pendamkan aje la hasrat dihati
Nak buat mmg tak daya la kan


Baru-baru ni aku meronda kat Taman Flora dekat je dengan Carrefour

singgah le ke Cuppacake B'Licious
belikan dan kenit kek Very The Berry & Stoberry Choc
pastu lak aku ternampak ada Tat Royals huhuuu pucuk dicita
sebekas rm10
Wpun seploh keping je isi didalam kan janji aku dapat puaskan napsu tekak yg memang teringin
Hehehhee agak ada x sesapa yg rajin nak buatkan aku tat nenas muahahhaaa

10 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat sis
singgah pagi di sini

Nana said...

Aku mmg ada niat nak buat baru ada niat la hahaha sebab tgk dlm peti ais ada tat nenas lebihan raya ritu wat tat bile nak buat mmg xtau hahah tingin juga sebearnya

Lelord said...

@Nurzakiah Hanum salam jumaat barakah anum :)

Lelord said...

@Nana miahaha niat dh ada tu bagus beb..bila buat pos sebalang kat aku

Salina@IbuAqil said...

Amboi kak..
Tgk tart dlm balang tu dah mcm terasa2 jer ni.. ;)
Happy weekend & TC yer.. ;D

norhidana miswan said...

ayooo beso nyer seketul tart tuh kak...

Lelord said...

@Salina@IbuAqil hehehee kalau rajin buat la ina

Lelord said...

@norhidana miswan ishh standard size je ni dana

Huda Ahsin 2 said...

Besor-besor tat nenasnya. Puas orang mengidam ni makan...

eiela said...

kuih tart, favourite nih.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in