Sukaria Bersama Kazen

Hmmm sabtu baru ni balik umah Melaka
Jengah la jap kan asik kena tinggal je umah tu
Mak dgn wawa anak beranak follow 
Destinasi pertama ada Zoo Melaka
Muahhahahah kemain sonok lg dorang ni
Gara-gara gambo ni sorang lagi kazen melalak
Makan magic eskem huhu
Memang magic betul habis tangan budak2 ni kaler merah
Kena naik tram x kose nak berjalan kaki
Lagipun dengan si Aiman dengan Bella yg macam2 
Memang x terkawal rasanya
Balik dari Zoo isi perut dulu kat Jusco Ayer Keroh
Pastu saja la bawak budak2 ni kat Pantai Klebang
Dekat je pun dengan umah
Adehhh sekalinya Aiman tido lak
Turunkan aje Najlaa dengan Bella
Teropong aje la ape yang patut huhu
Pas maghrib Auntie Nana dorang ni singgah umah
Rupanya dorang g beraya umah sedara mara belah sominya
Bagi je la makan mee goreng 
Dorang x tido...terus balik Kajang
Budak mucuk Amir Redza..x lama lg pandai la jalan
Boleh la join kazen-kazen yg lain
Hehehhee pagi ahad g beli nasi lemak esso
Umah aku mmg xde tikar yek
Nak g beli kat Giant x bukak lagi
Alas aje la dgn surat khabar
Hehehehhe berkelah je kat pantai klebang
Kuo je dr umah dh jumpa pantai
Nampak tu semua dgn baju tido lagi

5 Gtau jek:

Sari Yusa Ibrahim said...

hah! baru ada kotak.. hehe..

sampai akak terlupa nak komen apa tadi.. kih kih kih..

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim hahahaha mengong la td sy yg xleh komen kat entry kakyus

norhidana said...

alaaa naper sume gambar dana tak nampak... kecuali gambar yg ada thread fb tuh...

Lelord said...

@norhidana hehhee bio btul...akak bukak kat enpon je ni ok gambau sumer ada

Shiela Latif said...

makin lama makin comel nantu aku ni. Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin linggg :)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in