Dunia Baru Najlaa

Assalamualaikum
Hmmm agak sepi blog picisan ni kan hehhee
Busy uol...
Mana nak membaca novel ada 3 lagi ni yg lom baca
 Gi pejabat pos...ada je yg nak diposkan..
Mengadap tv ada je citer yg nak ditonton
Kuo cuci mata lagi huhuhu

Eh dah melalut lak ni
Berbalik tajuk entri "Dunia Baru Najlaa"
Almaklum dah g skolah ni ada je la kije skolah
 
 G skolah tadika perpaduan je
Takpe la janji belajar kan
At least najlaa dapat sesuaikan diri dengan kawan
Sebelum ni kan sorang je kat umah, mama ngan papa
Skang dengan kawan-kawan dan cikgu
Sabtu lepas ada pertandingan mewarna untuk murid tadika
Seronok la Najlaa
Memang dia excited..mama dia pun sama
Siap g belikan meja lagi
Senang la sket nak mewarna takde la tertonggeng2 nak mewarna kat lantai
Lagipun meja ni boleh Najlaa guna untuk buat homework
Sebelum mula mewarna murid-murid tadika ni wat senaman dulu
Hehehhee cerr cari mana satu najlaa
Hehehehhee ok la ni kan..siap cakap "mama nanti jaja nak kaler2 lagi"
Iyer la nak oiii ne tau nanti ada la aktiviti yg leh join

11 Gtau jek:

Citarasa Rinduan said...

Dh mula sekolah rupanya. Bagussssss. Belajar rerajin sayanggg

Chekgu Azrine said...

be a good girl ye jaja!!

Lelord said...

@Citarasa Rinduan ayu akak tumpangkan tadika belakang umah mak je ni

Lelord said...

@Chekgu Azrine insyaallah tq teacher

Kniedaz said...

Wah...seronoknya dia...

Marsha~ said...

rajin budak kidal ni buat kije sekolah........ hehehe

norhidana said...

hehehe msti seronok najlaa sbb ramai kwn2....

akak dh pindah kl terus ke?

Jue @ Ibu 2F said...

wah buakn main najlaa ye..dah sekolah ye...
laila dah tak balik sana ke??
belajar rajin2 ye sayang

Dkna Abza said...

belajar rajin2 nanti besar jadi cikgu :)

Sha@Mama Tina said...

wah..rajin naja je.. kat mana skolah tak kisah lord.. janji budaknya suka. dapat pengalaman baru..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ghajen wat kije skola yer..
heheh
alya pun masuk pertandingan mewarna yg anjuran kesihatan.. alhamdulillah, dpt gak adiah saguhati.. terkezut mak die dpt gak.. heheh

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in