Mesyuarat Agung Persatuan Penduduk Taman Pasir Emas

Haaa....malam td ade mesuarat ooo kat taman aku. Siap pasang khemah lagi, kalau idak mane la nak muat kan. Malas benonya nak pegi tp pegi gak ler karang nmpak cam xde istilah kemasyarakatan lak. Tul tak?????

Agendanya pembentangan laporan kewangan, pemilihan AJK Persatuan Penduduk T.P.E 2010, alahhh guna yg 2009 pun aku x kesah. Kuikuikui...aku mmg x tersenarai pun. Acehhh xmo menonjol sgt wakakakaa. Pastu ade la refreshment sket...karipap, roti jala, roti canai tp sumer x membuka selera aku. Dak kenit ngan pap jew mkn. Hahahahaha mlm menggelupur kelaparan. kul 1 pagi mkn mikut kering cicah air teh. Thanks darling teman ayang mkn bikut tu. Darling tersayang nak kuar g cr mknan tp cian lak so ckp je xyah hehehhehe.

Ehhhhh x abis lg pasal meeting ni. Start dlm kul 8 lebih. Budak2 aku tgk bergumbira almaklum le mlm2 ari dorang leh memain kat luo. Begitu gak ler ngan anak dara aku nih. Sakan lari sana sini...kawan ramai tp aku pya mata meliar sana sini mana tau anak aku kena buli ke, jatuh ke... tu pun ade gak yg melepuk dia seb bek x meraung. Dah cebik2 gak...tp ayat peberettt aku adalah "Naja nak skolah kan, budak baik nak g skolah mana leh nangis" so trussss x jd ujan lebat.

Pas meeting tu ade sessi dialog plak ngan VIP kalau ikut surat YB Parlimen Tangga Batu, YB Adun Klebang ngan Ahli MBMB. Oleh kerana kul 10 tu aku dh blah so tatau ler 3 org VIP tu cukup korum ke idak. Dak kenit dh bising ajak balik.

Kata my darling sesi dialog tu pasal nak intak taman permainan tuk budak2 ni hah. dok asik main kat jalan tar dpn umah ker, pastu mintak dewan serbaguna...mintak tambah lampu jalan. almaklum dlm 2 minggu ni dh 6 rumah kat taman kena pecah masuk (dh masuk n curik, cuba2 nak masuk, dh umpil tp x dpt masuk n sewaktu dgnnya) Pehhhh ini sumer wat aku jd takut. darling dh nak terbang membawa diri ke Qatar. tp tawakal ake la. hopefully xde pape la.

Itu je....

0 Gtau jek:

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in