Kolah Donut Najlaa


Hihihihi ni aktiviti kegemaran Najlaa....conteng-menconteng. Nasib baik la si kecik ni mmg x menconteng kat dinding kalau x mama leh jadi tarzan rasanya. Setiap kali nak menconteng Najlaa akan cari buku "Kolah Donut". Muahahahaha aku pn tatau mana ler datangnya istilah kolah donut tu. Tp yang pasti istilah tu merujuk kepada sekolah. Hanya Najlaa jew yang tau. Bukan setakat tu jek nampak bas pun dia akan kata "kolah donut"...budak2 pakai uniform skolah pun kakak or abang "kolah donut". Penah skali tu dia ternmpak Nadia (anak makcik depan umah aku balik dari skolah) siap jerit kakak kolah donuttttt....babai....


Baru2 ni papa belikan Najlaa drawing block.....kegirangan ler menconteng. Pastu kat mini white-board tempat najlaa mencurahkan idea kreatip gak. Belom lagi citer pasal kalau aku masuk kedai buku Popular coz nak carik novel kompom kena tax ngan Najlaa. Dia akan merengek mintak nak beli buku gak. Blom pandai baca lagi arrr tp dia akan imagine sndiri thru gambo. Xpe la janji ada minat tul tak?




Ni la dia peralatan dak kenit menconteng


Macam-macam aksi ooooo






huhuhu ni td mama yg tolong pegangkan tangan najlaa




Korang nak tau dia wat pe? kunun2 kemas beg skolah


Ni lak nak g kolah donut siap bawak pooh...adoyaiii










Ekekekek ade sebab nape ade pic ni. Tghari td najlaa ckp mama nak burger. Tp aku ckp le tunggu papa balik kite g Mc'D. So dengan pantasnya dia kata nak tido dulu. Tu pun pasal aku ckp nak burger tido. Dan imbuhannya adalah seperti berikut

v
v
v
v
v
v

0 Gtau jek:

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in