Aiskrim Pasu

Salam siaran
Kat Malaysia tengah "in" kan dengan eskem pasu ni
Tu pun ku tahu nampak kat instagram
Ehhh rupanya kat Klebang je pun
Haishhh pesal last year dari bulan puasa sampai raya 
aku ada kat Melaka tatau ek kewujudan eskem pasu ni
Jadinya saja la buat
Cenggini pun najlaa kagum
Blom lagi kalau aku bubuh gula-gula 
mcm agar-agar bentuk panjang cam cacing huhuhu
Pasu takde kan guna aje bekas yg ada
Ada kat kedai ni pasu kemain beso

Mula-mula ceduk je la eskem perisa ikut suka
Aku punya ni cekelat
Ratakan
Pastu tumbuk je biskut oreo
Tabur
Haaaa kan dah nampak cam tanah
Cucuk je daun pudina
Dah sebulan beli bunga kat ikea, seb baik hidup lagi
Petik bunga boh je atas eskem
Buat dua bekas
Satu Najlaa
Satu Najwaa share dengan mamanya
Yang putih tu bukan la ku beli ke hapa
Tapi recycle hahahahaa
Kinder bueno punya sudu
Jadi la kan

~kalau eskem pasu yg di pasaran skang ni bawah tu boh kek x silap

15 Gtau jek:

Siti Rohaida Yusof said...

tak pernah jumpa pulak aiskrim ni kat sini..

Lelord said...

Hehehehe boleh dah buat sendiri

Mad Parihh said...

whahh macam best , lain dari lain tu :)

singgah sini :)

http://www.blogparihh.com/

norhidana miswan said...

kt area2 gombak ke kl pun dh ada kek nih kak... dana je yg tak penah amik port hehhehe

ummi aqilah (LM) said...

Haha pestaim i tgk u punya gmbr kan yang, x tau tu aiskrim betul. Dah jd viral br tau apa tu aiskerim pasu

Lelord said...

Tq singgah

Lelord said...

Sepasu rm6 sekali skali boleh la belj kalau selalu baik wat smdiri

Lelord said...

Hehehehe tp dasat gak kan org yg 1st skali kuokan idea eskem pasu ni

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam lela,
salam perkenalan yer
memang viral sekarang ni sekim pasior kekdahnya he3
kat penang pun dah ada sekarang ni :)
pa pun kalo uols sudi, jemputla singgah & join blog iols jugak yer :)

Lelord said...

Wsalam
Salam kenalan

M Ikhwan said...

Penang Kat mana nak Cari aiskrim ni ek?

Muhammad Noor Hakim Ahmad Ghazi said...

Area kl mne dpt ek eskim ni

Lelord said...

Alamak sy tatau la kena gugel la cenggini

Lelord said...

Huhuhu alamak dik, akak tatau la alah nk senag wat sndiri je

ahmad shah said...

Kat Penang kena p Ivory Plaza, Bukit Gambir... cuba FB Hanny Sweet Deli.. kedai bakeri milik melayu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in