Besday @ Tadika

Sekejap aje kan dah 5 tahun usia
Rasa mcam baru je melahirkan
Ni la dia kelahiran yang dinanti
1 Oktober 2007 lahir puteri yang diberi nama Nurul Ain Najlaa
Ni gambo masa besday ke-2 tahun
Gambo besday pertama ntah mana..rasanya masa zaman frienster
Akaun dah x aktif
Dua kali sambut besday yg Ke-2 hehehe ni auntie nenab yg sponsor
Besday ke-3 di Doha,Qatar
Begitu gak dengan besday Najlaa yang ke-4 tahun
Kami raikan di Doha, Qatar dengan kedatangan rakan-rakan Malaysia
Untuk ulangtahun ke-5 diraikan tanpa papa
Tapi dengan adanya rakan tadika Najlaa tersenyum gembira
Kek x sempat nak tempah..beli je kat SR
Yang penting budak2 tadika suka dan licin
Hmmm xde persiapan sangat macam tahun-tahun sebelumnya
Jumaat lepas kan balik umah Melaka
Pastu lak Najlaa asik batuk2 sampai kul 12 malam aku g cari klinik 24jam
Nak tau ape citer kat SINI
Nomm..nomm.. sedap kek cekelat ni
Goodie bag untuk kawan-kawan
Cuma whiteboard, coklat sticks, coklat Nips dan jelly
Yang penting Najlaa hepi, kawan-kawan tadika pun suka
Hadiah???
Huhuhu auntie Nenab, Umi Zah, Auntie Wawa, Auntie Nana sumer lom bagi
Set ala-ala "Barbie" Mummy Da yg bagi
Mama x bagi hadiah pun walapun papa dah soh belikan
Hmmm tatau nak beli ape
Whiteboard princess tu dia yg mintak..murah je kan 
Notebook dgn set princess beli je kat Tesco mintak gak
Pasal murah ok la mama belikan
CD princes murah gak hehhee belikan gak
Kalau ada sesapa nak bagi hadiah dialu-alukan...ngeeee

8 Gtau jek:

Anum said...

ala comelnya

JaSSNaNi said...

Comelnye najla... selamat hari lahir ye.. :) semoga membesar sihat dan jadi anak yang solehah.. aminnn.. :)

Kniedaz said...

Happy birthday to Najla..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

epi besday najla yg kiut..
manyak dpt adiah tu.. =)

wa said...

Kejap je masa berlalu kan...:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

gambar last br senyum thn ni...selamat hari lahir najla syg

Citarasa Rinduan said...

happy belated birthday najlaa.
sorry anty ayu wish lmbat....

moga dimurahkan rezekimu..
moga pjg usiamu

Shiela Latif said...

selamat hari lahir najla...dah 5 tahun anak dara ni...semoga dipanjangkan usia & membesar dengan sihat dan bijak. Amin.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in