Showing posts with label Churp Churp. Show all posts
Showing posts with label Churp Churp. Show all posts

Last Call!! Are YOU Partying XPlay Tomorrow?

Hehehhhee
Hai semua!!
Hah ada ke sesapa yg akan ke XPlay Party
Mesti happening giler kan nanti kat Opera, Sunway Pyramid
Tak sabar rasanya....
Ekekekekee bukan x sabar nak pegi
Camne aku nak pegikan, masih di Qatar ni
Tak sabar nak baca n3 ngan tengok gambo kengkawan yg join la


Orang Ada Aku Nak Jugak

Walaupun ChurpChurp ni dah lama ada
Aku baru jek join
Memula dulu cam malas nak join
Pastu kengkawan bloggers menunjukkan hasil
Ekekekekek aku kan cepat terpengaruh
Muahahhaha lihat la donia...dah ada RM1.40
Takpe lama2 jadi bukit kan..kan...

Kengkawan sekalian korang leh arr klik2 mana yg patut
Jasamu kukenang dan didahului dgn ucapan terima kasih
Wahhh cam buat surat rasmi lak kan


 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in